Dostawa
Koszty i terminy dostawy
Szacowany czas |
Cena za zamówienie <100 zł |
Cena za zamówienie >100 zł |
3 do 6 dni robocze |
20 zł |
DARMOWA |
Często zadawane pytania:
Q: Czy moje zamówienie może wejść do skrzynki?
A: Nie niestety, nie wchodzi do skrzynki.
Q: Czy muszę płacić należności celne?
A: Nie, nie ma należności celnych do wpłacenia.
Q: Czy dostarczacie za granicę?
A: Tak, dostarczamy do następujących krajów: Niemcy, Austria, Belgia, Bułgaria, Danmark, Hiszpania, Estonia, Finlandia, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Holandia, Polska, Portugalia, Czechy, Rumunia, Wielka Brytania, Słowacja, Słowenia i Szwecja.
Q: Ile czasu trzeba czekać zanim dostanę zamówienie?
A: Jeżeli wszystko będzie dobrze to powinno trwać między 3 a 6 dni robocze, w zależności od kraju w którym jesteś i wyselekcjonowaną opcję dostawy.
Q: Ile kosztuje dostawa?
A: Zależy od kraju gdzie odbierzesz zamowienie, i od opcji wyselekcjonowanej. Ale nie zapomnij że od zakupu powyżej 200 zł masz darmową dostawę!
Q: Co zrobić jeśli nie dostanę zamówienia?
A: Prosimy zajrzeć na informacje śledzenia które normalnie zostały wysłane od razu jak zamówienie zostało wykonane.
Q: Czy można zwrócić zamówienie?
A: Zwroty przyjmowane są w terminie 30 dni po zakupie pod warunkiem, że produkt jest nieużywany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.
Poprosimy cię o wysłanie produktów na adres poniżej:
43, rue de la Roquette
75011 Paris
France
Pamiętaj proszę aby skorzystać z firmy oferującej śledzenie przesyłek i ubezpieczenie. Kaya nie odpowiada za przesyłki zgubione podczas transportu. Po nadaniu przesyłki, poinformuj nas o tym mailowo dołączając numer przesyłki abyśmy mogli sprawnie przetworzyć twój zwrot.
Jeśli nie znaleziono wyszukanej informacji, proszę do nas napisać na adres hello@feelkaya.pl, z przyjemnością odpowiemy! :)

Keep cool ;)
@feelkaya.pl